Vissza
Vélemény

Elindult a Zipp

| |
2009. október 26., hétfő 07:08 | Frissítve: 2009. október 28.

Persze, aki idekattintott, az észrevette, de azért külön is mondjuk. Miért vágtunk bele? Úgy gondoljuk, sok embernek szüksége van valami másra, valami újra, amit nem ad meg a magyar média.

Az újságírók gyakran csak köpködnek valakire a nevünkben, akiről azt hiszik, hogy gyűlöljük. Mások meg éppen másokra köpködnek, különböző trágár szavak társaságában, de szintén a mi nevünkben. A média, ahogy a magyar politika nagy része, az egymás iránti gyűlöleten alapul. Mindenki mindenki ellen. Sokunkat ez már nem érdekel, szeretnénk valami mást, nyugalmat, célokat, értékeket. Nem gyűlölni akarunk, hanem építeni.

Az sem véletlen, hogy éppen a forradalom emléknapján indultunk. 56 októbere az utolsó esemény a magyar történelemben, amikor a különböző politikai hitvallású emberek együtt, az életüket és anyagi biztonságukat kockáztatták valami magasabbért, az álmaikért, a szabadságukért, a hazájuk jövőjéért és hagyományaiért érzett aggodalomból fogtak össze. Valószínűleg az volt az utolsó pillanat, amikor a saját anyagi előnyüket, kisszerűségüket képesek voltak háttérbe szorítani valami magasabbért.

Azóta több mint 50 év telt el, és mintha ez az érzés teljesen kiveszett volna belőlünk, pedig szükség lenne rá. Szükségünk volna egy belső forradalomra, hinnünk kéne benne, hogy lehet nagy célokat kitűzni, melyekért érdemes harcolni. Ki kéne űznünk a lelkünkből a fásultságot, a beletörődöttséget, a közönyt, hogy úgysem tudunk változtatni.

Nekünk ezt üzeni ’56, és nem aktuálpolitikát, hogy ki kommunista és ki nem, ki Nagy Imre örököse – és az éppen mi lenne. Szeretnénk sokakat felrázni, és szeretnénk, ha ők is segítenének nekünk, várjuk a fiatalokat, akik tenni és változtatni akarnak a fásultságon, az unalmas, közhelyes, az unott közéleten, amiben 20 éve ugyanazok az arcok mondják a tutit. Igaz: a tuti és a jelmezek időnként kicsit változnak, de a színdarab örök. Ezen csak a fiatalok képesek változtatni, és mi segíteni akarunk. Íme, itt a tér, a ZIPP.hu az összefogásra, az újra, az értékekért, a közhelyek és régi ellen.

Túl sokat akarunk. Nem tudjuk, képesek vagyunk-e saját árnyékunkat átlépni, hiszen mi is ennek az országnak a szülöttei vagyunk, mi is ebben a világban nőttünk fel, itt sajátítottuk el az élet csínját-bínját. Magunkat is meg kéne haladnunk, és a feladat is túl sok. De ma csak a túl sok elég, ehhez a kalandhoz keresünk társakat minden olvasónkban.

Várunk mindenkit!

A szerkesztőség

Küldje el ezt a cikket |Nyomtatás |Szóljon hozzá! / 75 komment

Kommentek

  • Válasz - 2009.10.26. 17:40:53Csonti

    Én csak sok szerencsét kívánok! Hajrá ZIPP.HU!

  • Válasz - 2009.10.26. 18:01:33opeca

    Sok szerencsét! Csak ezt a zavaró kék színt jó lenne ha másra csinálnátok...

  • Válasz - 2009.10.26. 19:55:30szikop

    Amennyiben ez is ilyen zsidó cionszenny szar lesz, mint anyátok az Index, akkor ehhoz is csak gratulálni tudok.

  • Válasz - 2009.10.26. 20:29:10aljas muszaka

    hol vannak a pinák?

  • Válasz - 2009.10.26. 22:57:05The Hedgehog

    És szerintetek meddig működhet az oldal ha a designt egy az egyben az index.hu-ról nyúltátok? Vagy lopni amolyan jó magyar szokás?!

  • Válasz - 2009.10.26. 23:05:18Csonti

    Magyar ember nem lop, hanem szerez! :)

  • Válasz - 2009.10.27. 02:40:22Park Ádám

    Szerintem ez nem lopás akar lenni, hanem amolyan gerilla hack. Már meg van gondolom a másik design. Ez arra lenne itt, hogy az index.hu és a blog.hu buzz felkapja és cikkezzen róla. Ingyen reklám, ha úgy tetszik.

    Csak eddig még nem jött be. Amúgy a saját cikkek jók. Meg a design lopásos médiahack ötlet sem rossz, hiszen az index volt akkora fasz, hogy Ajanszot, az AdBlocker magyar szűrőjének készítőjét perrel fenyegesse. Minek hatására az olvasók egy része telepítette a kiterjesztést és nem kattintgat már reklámokra.

    Tehát azért lehetett volna számítani rá, hogy az index beszívja. De most úgy tűnik okosabbak voltak.

    Azért még meglehetne próbálkozni azzal, hogy a logó mellé kitennék Új Péter mosolygó fejét ezzel a felirattal: "Új Péter ajánlásával!"

  • Válasz - 2009.10.27. 03:28:07tzar

    Hát, egy ügyes ügyvéddel ez a gerillahack kiürítheti a zipp indulótőkéjét.

  • Válasz - 2009.10.27. 10:07:437241gabi

    hát, ez így elsőre vékonka... Csupa MTI hír, meg néhány 56-os-jobbos vélemény. A szerk tagoknak ajánlom a saját elindultunk cikk olvasgatását, mert eddig valszeg nem kerítettek rá sort... Ja, és egy anyag kiküldése előtt azért még egyszer olvassátok már el, mi megy ki. Nagyon zavaró az értelmetlen szórend és a határozott névelők indokolatlan elhagyása. Vagy ezzel is úgy vagytok, mint a dizájnnal? Index-koppintás?

  • Válasz - 2009.10.27. 10:09:25Füge

    zipp0

  • Válasz - 2009.10.27. 10:57:22opeca

    "És szerintetek meddig működhet az oldal ha a designt egy az egyben az index.hu-ról nyúltátok?"

    A végtelenségig. Web-oldal dizájn kopppintásért még nem hallottam soha, hogy valakiket elszámoltattak volna.

    Mi az Index birtoka? MIt védetett le? Az inputboxot, vagy a színkódot, az elrendezést? Vagy mit? Elárulod?

  • Válasz - 2009.10.27. 20:58:50mark

    Annyit azért elárulhatok, hogy több ügyvéd is átgondolta miért lehet perelni és miért nem. Nos, ezért nem lehet :) További jó olvasgatást mindenkinek!

  • Válasz - 2009.10.28. 13:14:23The Hedgehog

    Mondjuk egy webes addig örüljön amíg lopnak tőle, hisz ez azt jelenti jól csinálja amit csinál, de mondjuk ez már pofátlanság:

    zipp hu/velemeny/2009/10/
    index hu/valamilink404/

    Még a szövegeket is lenyúltátok. Merészség vagy balfaszság?

  • Válasz - 2009.10.28. 17:29:13turclus

    Ki lop a magyar médiában?
    Pl. az Index, nem is keveset - mielőtt feledésbe merülne, olvassátok az Index Vélemény rovatában 2009. június 25-én megjelent nagyképű írást! ("Ki lop?")

    A kommentekben érdemes szemezgetni... (pl. 2009.10.16 11:15:41)

  • Válasz - 2009.10.28. 22:11:34werti23

    Undorító zsidó koppintás,remélem 3 nap az élet nektek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Válasz - 2009.10.28. 22:15:22werti23

    zsidó kék fehér, Magyarok vagyunk Pirosfehérzöldl

  • Válasz - 2009.10.28. 22:17:51werti23

    férgek vagytok a földön!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Válasz - 2009.10.28. 22:23:52werti23

    férgek vagytok a földön!!!!Azok vagytok

  • Válasz - 2009.10.28. 22:25:47werti23

    zipp= index = magyarellenesség

  • Válasz - 2009.10.28. 22:32:45werti23

    itt a vége!!!!!!!!!!!!!! remélem!!!!!!!!!!!!!!pirosfehérzöld,és nem kék fehér!!!!!!!!!!! Nagy-Magyarország !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zipp .hu kaput

  • Válasz - 2009.10.29. 09:43:13The Hedgehog

    Itt nem arról van szó, hogy ki lop és ki nem lop. A jó webes elvesz a jóból, átformálja egy picit és használja. De itt az történt, hogy egy az egyben mindent lenyúltak. Kód szinten. Ami azért már vérgeciség.

    Egyébként a cikkek nem azt tükrözik, hogy ne lenne létjogosultsága a lapnak. Kár lenne egy ilyen banánhéjon elcsúszni, főleg úgy, hogy az [origo] véleményem szerint a végét járja.

  • Válasz - 2009.10.29. 11:03:39itsakar

    Az oldal nagyon jó!
    Végre, hogy van ilyen is!
    Nagyon örülök neki.

    Nagyon szépen kérek mindenkit, akinek a tollából csak a mocsok árad, hogy ide ne írjon ilyeneket.
    Úgy látom, itt más a stílus. Törekednek a világosságra, érthetőségre. Ez értékelendő, megőrzendő.

  • Válasz - 2009.10.29. 18:11:38mark

    Kód szinten mondjuk elég nehéz lenne lelopni egy javarészt szerveren futó oldalt nem gondolod?? Az hogy a stílusa, a design ugyanaz, még nem jelenti azt hogy a készítők ellopták.

  • Válasz - 2009.10.29. 18:57:49The Hedgehog

    mark... html, javascript és css kódról nem hallottál? Szakértő lehetsz aranyapám.

  • Válasz - 2009.10.29. 19:13:05mark

    Hedgehog, aranyapád a tudodki. Amúgy, nem fogok vitát nyitni róla hogy ki szakértő és ki nem, de szerintem többet értek hozzá mint te valaha fogsz. Ha már ennyire okos vagy, azt is tudhatod hogy egy ilyen portálnak csak egy töredékét teszi ki a front-end, sokkal fontosabb a backend amit meg nem nagyon lehetett kiről lelopni. Ostoba.

  • Válasz - 2009.10.29. 19:46:47The Hedgehog

    mark... Nem ismerlek így nem fogom kritizálni, hogy mennyire érthetsz a dologhoz. Biztosan nagy munka van a backend mögött és talán ezért is voltak (voltatok?) lusták saját ötletekkel összerakni egy frontendet. De ez jellemezze a mi országunkat és hozzáállásunkat. Bizonyára Te egy vérző szemű fejlesztő lehetsz, és biztosan kurva sokat érthetsz a dolgokhoz ha úgy kellett valamit ellopni :)

    Kíváncsian várom lesz-e létjogosultsága a portálnak. A cikkek nem rosszak, szar lenne ha a frontend miatt lennének nehézségek.

    Részemről visszavonulok a háttérbe.

  • Válasz - 2009.10.29. 19:54:57mark

    Nézd, akár elhiszed akár nem, nincs közöm a dologhoz, max. annyi, hogy ismerem a fejlesztőked, de én nem vettem részt a fejlesztésben, vagy lopásban, nevezd ahogy akarod. Amin felkaptam a vizet, az az ahogyan közlöd a dolgokat, nem pedig az amit írsz.

    Az meg hogy mihez mennyit értek, azt hiszem nem neked kell bizonyítanom ;)

    Tetszik, hogy az elején azt írod nem fogsz kritizálni, de aztán mégiscsak sikerült egy ilyet alkotnod "Bizonyára Te egy vérző szemű fejlesztő lehetsz, és biztosan kurva sokat érthetsz a dolgokhoz ha úgy kellett valamit ellopni :)" kedves vérző szemű webdizájner barátom.

    Maradjunk annyiban hogy az általad említett HTML, JavaScript, CSS trióhoz manapság már egy magasan képzett óvodás is ért, ezért nem értem hogy mit veritek a nyálatokat erre, hogy ki mitől miért mennyit lop. Ez nem egy üzleti szoftver ami mögött komoly know-how van, csak egy design. Amit ha nem is lopnak el, kb. 1 heti munkával a nulláról reprodukálni lehe

  • Válasz - 2009.10.29. 19:58:59mark

    Csak hogy ON legyek, a létjogosultságára én is kíváncsi vagyok. A frontend szerintem is csak indulóra jó ötlet, de le kéne cserélni. Azért gerillamarketingnek nem rossz, azt ismerd el, elvégre te is itt vagy és hozzászóltál :)

  • Válasz - 2009.10.29. 20:35:43Lapátnyél

    Szerintem egyszerűen szánalamas a zipp, méghogy két éven belül a harmadik legnagyobb portál akar lenni... muhaha.

    Mivel vagytok többek, mint akármelyik századrangú hirbaszó.hu? Hol az innováció? Ki fog nálatok hirdetni?

    A dizájnlopás gusztustalan és fantáziátlan. Szarok arra, hogy jogilag nem perelhető, az olvasóknál az első pillanatban sűllyesztőbe kerültetek.

    Az vígasztal, hogy ez is csak ez z kategóriás, z betűs portál, amelyek sorsát láttuk már idén. Remélem titeket is utólér még idén.

  • Válasz - 2009.10.29. 20:35:57The Hedgehog

    Persze. Az ötlet tényleg tökös. Irigylem, hogy merték vállalni. Csak tényleg szar lenne ha az ezt esetleg követő index-es faszkodást megsínylené a szerkesztőség. Ha okosak, akkor bekalkulálták.

    HTML, JavaScript, CSS trió. Ha ismered azt az óvodát ahol ezeket a szakembereket képezik kérlek add meg a címét, mert mint cégtulajdonos tudom, hogy marha nehéz olyan szakembert találni aki ezeket profin tolja és még a trendeket követő fejlődésre is képes. Na most már tényleg kussolok.

  • Válasz - 2009.10.29. 20:49:04mark

    Lapátnyél: sokmindenben igazad van, de szerintem egy kicsit kulturáltabban is meg lehetne fogalmazni. Amúgy, minden másra, erre is igaz: ha nem tetszik, nem olvasod. Nem látom hogy bárki is kényszerítene erre :) Az innovációt egyelőre én is várom, de még egy hét sem telt el az indulás óta, én adok nekik egy kis időt. 1 hónap múlva meglátjuk mi lesz.

    The Hedgehog: Szerintem belekalkulálták :) aztán az is lehet, hogy nem. Annyiban egyetértek, hogy nem feltétlenül van pozitív olvasata az olvasók szemében.

    HTML, JS, CSS: A saját bőrömön tapasztalom, hogy komoly programozóhiány van, nem csak ebből. Amire embert keresnék (Java, C#) szinte lehetetlen embert találni, aki ért is hozzá és már nem dolgozik másik 3 helyen. Ez talán a szakképzési rendszer hibája is. A webdesign talán azért van hátrányosabb helyzetben, mert aki képes JavaScriptet magas szinten elsajátítani, az képes bármilyen más programnyelvet is. Akkor meg nem ragad le a HTML, JavaScript vonalon. Ettő

  • Válasz - 2009.10.29. 20:53:01mark

    Ettől még a JavaScript és a HTML alapból nem igényel sok hozzáértést (mondjuk egy Java 2 EE, vagy .NET 3.5 tükrében), de tény, hogy rengeteget lehet vele szívni, mivel az ördög a részletekben rejlik itt is :) Ezért hagytam fel bármilyen fajta webfejlesztéssel.

    ON:
    Szerintem az oldalra 1 hónapon belül ráférne egy alapos design váltás, akkor talán jól jönnének ki ebből a gerillamarketingből. Ha ez nem sikerül, akkor sajnos az oldal el fogja veszíteni a kezdeti hírverést és el fog tűnni, lassú agóniával. Szóval hajrá! És az olvashatatlan kék betűket felejtsétek már el a főcímekben.

  • Válasz - 2009.10.29. 21:32:52Art Mooney

    hahaha, ez kevés lesz ahhoz h benyaljatok az új uraknak

    és csak remélni tudom h nem egy szdsz-töredékpárt szócsöve lesz ez az oldal

  • Válasz - 2009.10.30. 10:19:08itsakar

    Kedves Lapátnyél,

    hogy mi akar a zipp 3 éven belül lenni, az szerintem a zipp dolga. Hogy tényleg mi lesz, azt az olvasók fogják eldönteni...

    Hogy ki fog náluk hirdetni, szerintem az megint az ő gondjuk-bajuk.

    A designt nem lopták, mert ugye az sem lopás, ha látok egy embert egy ruhában, és aztán én is felöltözöm hozzá nagyon hasonlóan.
    Szép, hogy beismered, hogy jogilag nem perelhető...

    Szerintem Te EGY olvasó vagy, ezért bátran nyilatkozz egyes számban: hogy az olvasóK mit gondolnak, azt ők döntik el.

    Én is EGY olvasó vagyok, és nekem meg bejön az egész, és már várom, hogy még többet olvashassak itt.

    Még több zipp-retorikát!

    ZIPP: nincsen valami pártsemleges szín Magyarországon, amit használhatnátok? Vagy már mindent kisajátítottak...?

  • Válasz - 2009.10.30. 11:18:57akárki

    Szerintem ez az oldal egy vicc az Index részéről.

    Másképp nem tudom elképzelni, hogy magára valamit is adó portál egy az egybe lekoppintson valamit.

  • Válasz - 2009.10.30. 12:51:55Karcsibá

    Ha jól emlékszem az index.hu arculatváltásánál is előjött, hogy melyik külföldi hírsite-tól "loptak"

    Hagyjuk már ezt.

    Le lesz cserélve. Józan paraszti ésszel gondolkodva.

    Ettől függetlenül az idő majd eldönti milyen irányba mennek a zippes fiúk-lányok.

    Én kíváncsian várom a teaser utáni időszakot!

  • Válasz - 2009.10.30. 21:32:08Lapátnyél

    De most akkor egy automata kitolja az MTI híreket, és ez az innováció? :-O

  • Válasz - 2009.11.01. 14:33:56Mézga Aladár

    Átnéztem az oldalt, mert kiváncsi voltam. De gyakorlatilag csak MTI anyagokat találtam, és egy-két szánalmas és értelmetlen anyagot, mellyel - gondolom - fel akarjátok hívni magatokra a figyelmet, szerintem megfelelően kontraproduktív.

    Nem találtam olyan cikket, amiért érdemes volt ide jönni. Nem is jövök többet.

  • Válasz - 2009.11.01. 17:56:10mark

    hiányozni fogsz :)

  • Válasz - 2009.11.01. 18:32:10Kakukvári

    Kellemes hangnem és alaposságra törekvés - kösz érte

  • Válasz - 2009.11.02. 15:02:04akárki

    Szerintem itt nincsenek fiúk-lányok, csak a főszerk, aki befrissíti az MTI-s híreket, szóval az alaposság és a kellemes hangnemért is oda érdemes köszönetet mondani...

  • Válasz - 2009.11.02. 15:13:53fabrhy

    akárki, tényleg? O.o

    ez valami belső infó?

  • Válasz - 2009.11.02. 15:38:02Gézay Géza

    akárki, egy főszerk. az csak egy ember. Ő egyedül akarja lenyomni és megsemmisíteni, sárba tiporni és bealázni az indexet?

    Kemény arc lehet. Igazi tökéletes katona. WOW! Minden elismerés az övé! Ez titáni harc!

  • Válasz - 2009.11.02. 19:02:21szabolcs

    Gézay Géza

    Én csak azt mondom, hajrá!:)

  • Válasz - 2009.11.02. 20:25:23kovacsdaniel

    @mark te szerencsétlen! A kódot simán el lehet lopni, a szerverek itt nem játszanak be:D ha valamihez nem értesz inkább kuss. Ez egy szar, ötlettelen index koppintás. Szánalom, remélem mihamarabb befúcsol.

  • Válasz - 2009.11.02. 20:29:55kovacsdaniel

    @mark: ez: "Hedgehog, aranyapád a tudodki. Amúgy, nem fogok vitát nyitni róla hogy ki szakértő és ki nem, de szerintem többet értek hozzá mint te valaha fogsz. Ha már ennyire okos vagy, azt is tudhatod hogy egy ilyen portálnak csak egy töredékét teszi ki a front-end, sokkal fontosabb a backend amit meg nem nagyon lehetett kiről lelopni. Ostoba."

    baromság :D:D tudod léteznek cms kezelőrendszerek, ha nem tudod mi az keress rá. Olyat meg bárki használhat. Még az indexét is. Ja és ez h frontend meg backend tudod mit jelent, vagy csak olvastad valahol és jól hangzott?

    "de szerintem többet értek hozzá mint te valaha fogsz." - miér, te találtad fel a netet? Vagy olyan nagy fejlesztő vagy, csak még senki nem hallott rólad? :D

  • Válasz - 2009.11.02. 22:22:17mark

    kovacsdaniel: a srácok akik ezt a rendszert elkövették, írtak egy saját cms rendszert, phpban, nyilván rengeteg gpl licenszes modult felhasználtak, de szerintem az index is, ettől ez még nem lopás. A frontend és backend szavak ismerete jópár év banki informatikai tapasztalattal és egy működő informatikai céggel az ember háta mögött nemhiszem, hogy annyira meglepő kéne, hogy legyen. Bár lehet te ezt tekinted az IT alfájának és omegájának, de megsúgom, az nem a portálfejlesztés meg a Magyarországon fellelhető IT projektek. Amúgy rád is vonatkozik, ha nem tetszik, ne olvasd, nemtudom francnak idegesítitek magatokat. Ez a remélem befuccsol szöveg, ezalapján te is max. egy fősulis, gimis hülyegyerek lehetsz. De azért örömmel vettem a hozzászólásodat :)

  • Válasz - 2009.11.02. 22:32:19mark

    Amúgy ez egy ilyen jómagyar szokás, hogy "remélem befuccsol, meg remélem nemsikerül". Nem gondoljátok hogy egy icipicit frusztráltak vagytok? Tudom szar lehet úgy tükörbe nézni reggelente, hogy egy nagy büdös nullák vagytok, nem több, de ezt nem biztos, hogy azzal kéne kompenzálni, hogy más munkáját lefikázzátok. Ha ugyanis nem így lenne, akkor nem írkálnátok ilyeneket. Mint ahogy sokan nem is ilyet írtak, a nagy része meg megállta komment nélkül, még akkor is, ha esetleg nem tetszett neki. Nem tetszik NE olvasd! Azért remélem a normális emberek maradnak.

  • Válasz - 2009.11.03. 09:39:54kovacsdaniel

    "saját cms rendszert, phpban" ? sajátot? persze :)

  • Válasz - 2009.11.03. 09:41:54kovacsdaniel

    ja, am milyen szerepet játszol ebben a portálban, hogy ennyire véded, foggal, körömmel?

  • Válasz - 2009.11.03. 10:08:47mark

    te aztán biztos baromira meg tudod ítélni, hogy ki mit csinált, onnan távolról. Ismerem azokat akik készítették. Ezt nem titkolom, programozásilag nincs közöm hozzá, csak elegem van a 20 éves hülyegyerek fikázásából akik egy "webprogramozói" tanfolyammal, meg vmi sz*ros újságírói tanfolyammal nekiállnak fikázni valamit. Előbb TE tegyél le valamit az asztalra. Az amit eddig csináltál, édeskevés, hogy ennyire kritikus legyél másokkal szemben. Én nem venném magamnak a bátorságot, hogy így ismeretlenül ilyen beszólást kövessek el valakivel szemben, pedig egy fokkal komolyabb képesítésem van ezen a téren. Na további szép napot. Amúgy hogy értsd, nem a véleményeddel van bajom, hanem a stílusoddal és azzal, hogy azt hiszed, te ***tad a passzátszelet. Hát nem.

  • Válasz - 2009.11.03. 10:10:05mark

    "saját cms rendszert, phpban" ? sajátot? persze :) ez meg tipikus hülyegyerek érvelés, ott voltál? attól hogy te magadból ezt nem nézed ki, még lehet ilyet csinálni. Sőtt, továbbmegyek, a CMS rendszerek sem az IT csúcsa, bár jót csinálni tényleg rengeteg munka. Nem értem mi olyan hihetetlen ezen.

  • Válasz - 2009.11.03. 14:23:05kovacsdaniel

    Kedves Márk! Csak nem utánam néztél? Már az is jelent valamit, ha utánam tudtál, nem? Lehet, hogy még csak 20 éves vagyok, de az ország egyik legnevesebb újságíró akadémiáján végeztem fotóriporter szakon, és folyamatosan neves médiumokban publikálok. Ennyit arról, hogy mit tettem le az asztalra eddig. Az oldalról meg meg lehet a véleményem, és azt el is mondhatom. Vagy nem?

  • Válasz - 2009.11.03. 15:39:34mark

    Kedves Dániel. A véleményedet természetesen elmondhatod, de a vélemény nem lehet egyenlő a fröcsögéssel és a kicsinyes rosszindulattal: "Szánalom, remélem mihamarabb befúcsol." Csak remélem, hogy nem ezt tanítják az "ország egyik legnevesebb újságírói akadémiáján". Amúgy ha újságírónak készülsz, miért az IT részén akadsz ki? (amibe nemhiszem hogy belelátnál, mert nem láttalak a fejlesztők között). Örülök, hogy elégedett vagy magaddal és hidd el, ha nem lenne ilyen sarkos, rosszindulatú a hozzáállásod, nem is lovagolnék rajta, csak ne hidd hogy egy újságírói akadémia felér egy akármilyen egyetemmel, továbbá ne hidd hogy egykét fotó, vagy publikáció feljogosít arra, hogy újságírónak vagy fotósnak tartsd magadat és kritikai érveket nélkülözve ócsároljál vmit. Ha kritikákat és nem fröcsögést írtál volna be, nyilván egészen másképpen reagálok. Amúgy én is szoktam publikálni, csak az nem a Hajdú Bihari Napló, hanem a Springer kiadó, ettől még nem hiszem hogy én találtam fel a spanyolviaszt

  • Válasz - 2009.11.03. 15:43:07mark

    "Már az is jelent valamit, ha utánam tudtál, nem?" Igen, azt hogy feltűnési viszketekséged van és képes voltál magadról vezetni egy blogot. Ez azt hiszem, nem a te érdemeidnek mások által történő elismerése.

  • Válasz - 2009.11.03. 16:24:08kovacsdaniel

    szval aki saját blogot vezet az feltűnési viszketekségben szenved? Akkor gyak. minden blogger?

  • Válasz - 2009.11.03. 16:25:55kovacsdaniel

    Jha, nem csak a Naplónál publikálok megsúgom:) Na mindegy, ne vitatkozzunk tovább ezen, én így látom, te meg úgy. Ezen sosem fogunk kiegyezni.

  • Válasz - 2009.11.03. 17:22:07mark

    Kedves Dániel! Elfogadom, hogy szerinted szar a zipp, szerintem is van rengeteg hibája (többek között a koppintott design, olvashatatlan főcímek, stb.), inkább csak a stílus és a "rosszindulat" az, amit nem tudok mire vélni, főleg, hogy a legutolsó kommented alapján konstruktív módon is képes vagy állást foglalni. Na, részemről ennyi, téma lezárva.

  • Válasz - 2009.11.05. 08:44:31aquincum

    Elolvasva a kommenteket ég a bőr a pofámról mások helyett is. Hihetetlen.

  • Válasz - 2009.11.17. 19:12:20izdubar

    Tudom mi a design. A design az, amikor olyanok, akik nem tudják mi az a bool-algebra, bináris szm., lineáris algebra, oss, és életükben értéket még nem hoztak létre, komcsi apu vette a 10m-es verdát a vett érettségi mellé, nem ismerik Edgar Codd, Bolyai, Neumann nevét és munkásságát, ráadásul előszeretettel vesznek részt buzifesztiválon, excel-t használnak adatbáziskezelésre, a master-detail kifejezést sexuális poziciónak gondolják, akik 300 millát kifizettetnek egy közpénzből működö vállalattal mert MS az isten, de két relációs táblából csak descartes szorzatot képesek csinálni, NA EZEKNEK AKIK A DESIGNBŐL ÉLNEK. Ha a közpénzeket nem komcsi, korrupt, szefósok kezelnék, az ilyenek mind mennének koldusnak.
    Ja és a fejléc, lábléc, kéthasáb, felsőmenü nem index license! DTP! bár ez a kifejezés sem mond semmit - akire vonatkozik vegye magára.

  • Válasz - 2009.11.17. 19:30:20mark

    izdubar: köszi, nagyjából én is ezt próbáltam elmagyarázni azoknak, akik lopást emlegettek :)

  • Válasz - 2009.11.17. 20:57:45TopFeri

    Még talán egy hónapja sincs, hogy elindult a Zipp, de már kezdi teljesen átvenni nálam az Index helyét - napi szinten többször kattintok rá (nem beszélve a rengeteg kommentről, amiket elkövetek). Ha jövőre tényleg beindul, és teljes lesz a kép (vagyis bővül a portfólió a nagyvilág mindenféle hírével, beleértve a sportot), akkor valószínűleg teljesen átszokok. Gratu a készítőknek!

  • Válasz - 2009.11.24. 22:07:41simonadri

    sziasztok! jó lesz ez biztosan. a színvilágot viszont újra kellene gondolni, nekem konkrétan fáj tőle a fejem, irritáló.
    hajrá!

  • Válasz - 2009.11.25. 13:17:15nemanonim

    a lopásra szerintem nincs sem magyarázat, sem mentség. elloptátok az index szellemi termékeit, magatok is szellemi termékekkel dolgozó emberekként ennél nagyobban nem piszkíthattatok volna az ünnepi asztal sarkára. polgári értékrendű vagyok, és mint ilyen mondom: köszönöm, ENNYIRE nem hiányzik egy új médium. ez az arcátlan lopás és annak a még szánalmasabb megmagyarázása számomra mindazon kultúrák és értékrendek sajátja, amitől elhatárolódni akarok.

    Ezek után, KÜLÖNÖSEN cinikusnak tartom, hogy egyátalán van jogi disclaimer az impresszumban. Ennél már csak az cinikusabb, hogy még az is plágium. És ha nem akartok gyerekes bitvadászatba fogni, egyszerűbb, ha elismerjük: plágium.


    Hát ennyi, sajnálom. Pedig tényleg jó lenne egy friss médium, és nem is rosszak az írások, de azért az embernek legyenek morális elvárásai.

  • Válasz - 2009.11.25. 16:23:48mark

    nemanonim: már többször leírtuk (nem vagyok se szerkesztője, se fejlesztője az oldalnak), a portál nem csak egy dizájnból áll, hanem mögötte rengeteg kliens+szerver oldali kód.

    Ezeket a készítők nem lopták, nem is lophatták volna el. Az index szellemi alkotásáról annyit, hogy ezt a portáldizájnt ő is lopta, illetve a zipp elrendezése nem végleges, pont a figyelemfelkeltést szolgálja.

    Remélem azért itt maradsz, ha már egyszer a cikkek tetszenek.

  • Válasz - 2009.11.25. 18:58:37Meggyfavessző

    Nemanonim:

    Ha jól értelmezem, egy médium megítélésénél:
    - nem az írott cikekk minősége
    - nem a publikálók éles látása
    - nem a nyilatkozó személyek hitelessége
    - nem a reális látásmód hangsúlyozása
    - nem a fontos témák részletezése, kutatása
    - nem a hír értékű hírek közlése (pl.: egy sima autóbaleset nem hír, pedig ilyenekkel és ehhez hasonlókkal tele van jónéhány nézettséghajhász médium)

    Ezek mind-mind nem számítanak?
    Inkább elítélsz, mert "másolt-hasonló" dizájnal dolgoznak?
    Közben bevallod, vannak itt jó cikkek is?

    Mondom mindenkinek, gondolkodjunk már egy kicsit el az értékrendünkön. Lépjünk már túl azon a szinten, amikor dolgokat nem a kinézetük alapján ,hanem tényleges tartalma és teljesítménye alapján ítélünk meg.

    Kicsit, csak kicsit gondolkodjunk már!

  • Válasz - 2009.11.29. 09:00:04aquincum

    T. szerkesztők!

    Lassan 3. napja a főoldal kicsit furcsa. Az egyik oszlopban üresség van, ott ahol cikkeket várna az ember. Ez igénytelen nem oda figyelés vagy valami koncepció? Rossz ránézni.

  • Válasz - 2009.11.29. 15:59:38Szerkesztő

    Kedves aquincum!

    Köszönjük az észrevételt! A középső oszlop nem volt üres, csak a böngésző nem tudta megjeleníteni, ugyanis ha az oldalra zoomolva kicsinyítés történik, a böngésző rosszul kerekíti a szélességet!

    A böngészők ilyen jellegű hibáinak kiküszöbölésére módosítottunk kicsit az oldalon így megelőzve a problémát. Most már minden böngészőben lehet kicsinyíteni az oldalt! Sajnos sok böngésző nem mutatja, hogy mikor 100%-os egy oldal nézete, így erre a felhasználóknak nehéz figyelni. A böngészőkben a zoomolást a CTRL billentyű lenyomásakor scrollozással tudjuk elvégzeni.

  • Válasz - 2009.11.29. 19:07:04feco0220

    Ha az igazságról szól az oldal, akkor jó. Ezt onnan lehet megtudni, hogy az igazat, és a színtiszta igazat a maga dialektikájában tárgyaló portálok néha nem elérhetőek. Ha ez itt is meg fog történni, akkor érdemes volt létrehozni.

  • Válasz - 2009.12.04. 01:32:54nauta

    nade ha holnap felveszek egy politikus álarcot, vagyis ugyanugy fogok kinézni csak gumimaszkban ki fog engem komolyan venni, mindegy mitmondok :)

  • Válasz - 2010.01.05. 08:18:57GÓBÉ

    Üdv' mindenkinek. kuruc.infó után szabadon?! A stílus a tartalom tetszik. Hajrá!

  • Válasz - 2010.01.05. 09:40:15TopFeri

    A Kuruccal szemben a Zipp politikailag korrekt, pl. nem orkozik - szerencsére. Reméljük, az is marad, mert a mérsékelt hangvételű, tárgyilagos kommunikációval sokkal hatékonyabban lehet tájékoztatni a közt a valóságról. Továbbá támadási alapot sem ad az erre szakosodott emberkéknek/intézményeknek.

  • Válasz - 2010.01.26. 12:26:27Mézga Aladár

    És akkor most így néhány hónap után hányan olvassák itt az mti-t?

  • Válasz - 2010.01.26. 15:13:29TopFeri

    Én nem csak MTI híreket látok...

    Khm! Ezt hívják csúsztatásnak.

  • Válasz - 2010.01.26. 15:14:20TopFeri

    De az egyedi dizájnt és a részletes impresszumot már én is nagyon várom.

Szóljon hozzá!

Bejelentkezés